O-campsläger 13-18 år i Karlsborg 15-19 juni 2003-03-17 18:13 

Ett äventyrs o-läger för alla 13-18 åringar. Ett som det verkar välplanerat arrangemang med mycket träningar och aktiviteter för ungdomar.

Under sommaren kommer ett alternativ, eller komplement, till Rikslägret i Idre att finnas i Karlsborg 15-19/6 till en rimlig kostnad.
Kolla länken nedan så finns uppdaterad information med alla tider, priser, aktiviteter mm.

Kan det här vara nåt för klubben att satsa på i sommar, kanske?


O-camps hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=710


Skrivet av:

Kent Björklund