Rapport från Rally-OL 2003-03-01 17:32 

28 KFUM-are från H 10 till D55 valde bort 5-milen för lördagens arrangemang. Lägg därtill ett 25-tal ungdomar från Djerf och Garphyttan, så förstår ni att sträckpersonalen hade snoigt.

Den egna resultatredovisningen på blädderblock i klubbstugan fullföljdes inte fullt ut. Snabbast, av de som redovisat nio sträckor, var Janne Johansson, 44.28, 17 sek före Lasse J. Snabbaste sträcktider var Per S med sina 4.19 på 3:e och 6:e, stads-OL-sträckorna. Tyngst lär det ha gått kilometern i Hästhagen där snön låg djup. Av ungdomarna körde Sara och Björn alla nio sträckorna enligt sammanställningen. Ryktet säger att även Filip, Olof och Jakob orkade allt även om inte alla resultat finns. Kanske ytterligare någon? Vad vet jag?

Tack för visat intresse, trots kyla och VM-5-mil. Inte minst Hasse, Inger, Peter, Barbro/Kristin, Matts/Agneta, Lasse, Leffe/Kerstin, C-G och Pecka/Sten!


Leif och Kerstin, funktionärer på specialsträcka 7.


Gunilla, Birgitta och Kerstin valde cykel på transportsträckorna.


Pigga(?) seniorer på väg ut på specialsträcka 8.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=700


Skrivet av:

Lars Hellstrandh