|
Spanienbilder
| 2003-02-25 15:25 |
Nu är bildgalleriet från Spanienlägret uppdaterat och innehåller över 50 bilder med sol, barmark, vackra vyer och människor.
Årets spanienvecka höll inte riktigt samma klass vädermässigt som förra årets, men vi 20-talet lägerdeltagare hade ändå inte mycket att klaga på. Vart vi beger oss nästa år vet jag inte, men jag är rätt säker på att det blir någon form av liknande resa så att alla ni som inte var med i år får en ny chans att hänga på!
|
|

|
Bildgalleri från Spanienlägret >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=694
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|