Banläggnings-RM 2003 2003-01-28 15:25 

Det börjar bli hög tid att beställa hem kartor till de som är intresserade av att delta i årets banläggningstävling. För att vi ska hinna genomföra KM före 1 april har jag lagt upp en intresseanmälan på anmälningssidan med stoppdatum 9 februari.

Årets uppgift går ut på att lägga en D21E-bana till en elitserietävling på en karta i Munkfors. Det är samma område som Svealandsmästerskapen 2002 avgjordes i och på kartan ser det ut att vara mycket intressant terräng.

Vem som ska bedömma KM och när bidragen ska lämnas in är inte klart idagsläget så det för jag återkomma med men det blir nog runt mitten av mars.


Mer info på SOFTs hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=684


Skrivet av:

Albin Arlebo