Det börjar bli hög tid att beställa hem kartor till de som är intresserade av att delta i årets banläggningstävling. För att vi ska hinna genomföra KM före 1 april har jag lagt upp en intresseanmälan på anmälningssidan med stoppdatum 9 februari. Årets uppgift går ut på att lägga en D21E-bana till en elitserietävling på en karta i Munkfors. Det är samma område som Svealandsmästerskapen 2002 avgjordes i och på kartan ser det ut att vara mycket intressant terräng.
|