Spanienresenärer! Betalning och informationsmöte. 2003-01-20 19:01 

Nu är det dags att betala resan till arrangören. I år vill de ha betalt en gång för hela gruppen.

Resan kommer att kosta 2290:- per person och i det ingår, boende, hyrbilar (ej bensin), tävlingsavgift, alla träningskartor och en träningstävling. Avgiften sätts in på KFUM Örebro Orienterings pg 86 14 48-9 märkt med ert namn och Spanien 2003. Ni som ska ta medel från er lägerfond reglerar det genom att snarast kontakta Ingemar Widén. Ingemar betalar avgiften till arrangören den 27:e januari. Har ni några frågor ang. betalning så hör av er till Fimpen på 32 30 10 eller 070-579 61 93.

Det som inte ingår i priset är mat och bensin.

När man reser utomlands så behöver man ett intyg från försäkringskassan på att man har rätt till subventionerad sjukvård. Det beställer man här.

Torsdagen den 30 januari kl. 20.00 så är det informationsmöte för alla resenärer i vår klubbstuga i Karlslund.

Har ni några frågor eller önskemål inför resan så är ni välkomna att ringa!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=675


Skrivet av:

Johan Gunnarsson