Nu är det dags att betala resan till arrangören. I år vill de ha betalt en gång för hela gruppen. Resan kommer att kosta 2290:- per person och i det ingår, boende, hyrbilar (ej bensin), tävlingsavgift, alla träningskartor och en träningstävling. Avgiften sätts in på KFUM Örebro Orienterings pg 86 14 48-9 märkt med ert namn och Spanien 2003. Ni som ska ta medel från er lägerfond reglerar det genom att snarast kontakta Ingemar Widén. Ingemar betalar avgiften till arrangören den 27:e januari. Har ni några frågor ang. betalning så hör av er till Fimpen på 32 30 10 eller 070-579 61 93.
|