|
Tävlingsanmälan Spanien
| 2003-01-13 13:33 |
Nu är det dags att anmäla sig till dubbeltävlingarna i Barbate den 15-16 februari. Jag har här nedan chansat, utan att lägga in någon som helst värdering, i vilken klass ni vill springa. Banlängderna står också här nedan.
Lördagens tävling är en långdistans och söndagen är en medeldistans med segrartid 30-35 minuter. Banlängderna för lördagen presenteras i de klasser där det finns valalternativ.
Mitt förslag till klass för deltagare är som följer:
H21, 13 200 m: Johan Gunnarsson Martin Sedström Johan Haglund Daniel Gustafsson Mats Gustavsson
H21E, 16 275 m: Per Sjögren Oskar Arlebo Erik Groth Janne Johansson Per Öberg
H16: Björn Norman
OPEN2: Hans Gunnarsson Hans Jonhed Lars Arlebo Pecka Norman
D16: Caroline Nicolas
D18 Madelene Nicolas
D21E, 10 000 m Anette Carlsson
D21, 8 000 m Sara Björnberg
D50 Inger Nicolas Birgitta Arlebo
Det finns en OPEN3-klass också med banlängd 7 000 m på lördagen och 8 500 m på söndagen.
Om ni vill byta klass så är det bara att ni hör av er till mig före torsdag.
Jag skickar anmälningen på torsdag den 16:e januari.
Vi kommer att bo på ett hotell i Torremolinos
Engelsk information om tävlingen
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=664
Skrivet av:

Johan Gunnarsson
|