En sen första blänkare - förutom Spalten! - men de flesta vet att och hur vi brukar ha det. Prickar alltså in dagen - kommittéerna från lunch och övriga från eftermiddagsfikat. Sista anm. på Årsmötet fredagen 31/1. Detaljerat program kommer att presenteras i olika sammanhang men principupplägget blir: Skidåkning/KM?, Lunch, Arbete i alla nyvalda kommittéer (med stora möjligheter till samordning), Fika, Klubbmöte med bl.a. kort presentation av hur 2003 ska bli enligt kommittéerna, Middag och en Trevlig kväll med bl.a. det som inte kom med på 75-årsjubileet - men borde. Pris: Subventionerat pris meddelas senare.
|