|
Ändring av träning!
| 2003-01-03 17:28 |
Pga kylan så har vi valt att ändra på träningarna i morgon.
Istället för att åka till Hallsberg imorgon träffas vi kl. 9.30 i Almbyskolans idrottssal. Vi kommer först att köra en hinder/konditions/styrke -bana i ca 60 min. Därefter finns det möjlighet att spela innebandy.
Kl. 14.30 kör vi ett spinningpass på Gustavsvik.
Vad vi gör på söndag tycker jag att vi diskuterar under morgondagen.
Alla som vill är givetvis välkomna att vara med!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=652
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|