OBS! Dusch i Motionscentralen 2 januari 2003 2002-12-31 14:58 

Trots att Motionscentralen är stängd för renovering har vi fått lov att använda duscharna torsdagen den 2 januari 2003 efter BJ:s nattcup. (Det är bastun som skall renoveras).



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=648


Skrivet av:

Birgitta Arlebo