Trots att Motionscentralen är stängd för renovering har vi fått lov att använda duscharna torsdagen den 2 januari 2003 efter BJ:s nattcup. (Det är bastun som skall renoveras).
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=648