Den andra av de klassiska vårkavlarna i Kolmården-Nyköpingstrakten är som vanligt Kolmårdskavlen. På tisdag är det sista anmälningsdag så passa på att anmäl intresse för att ta plats i något av våra lag. Anmälan görs på lista i klubbstugan eller till Albin på mejl eller telefon och det skulle vara kul om även veteraner och ungdomar får ihop några lag. Kolmårdsterrängen brukar ju vara fin så bara det kan ju vara en anledning att jaga ihop lite gubbs och tanter och köra ett lag.
|