16 ungdomar i åldern 11 - 16 år från kluben var i helgen med på ÖLOF:s vårläger i Laxå. Mycket träning, men också en hel del annat hann vi med. Under de två dagarna sprang vi tre träningspass i den nästan snöfria Laxåterrängen. Lördagen inleddes med kartminnesorientering på gamla PWT-kartan, följt av linje-OL i det flacka avslutningsområdet från O-ringen på eftermiddagen. På kvällen var det disco och "Flygande Kilometern-OL" för dem som orkade. Erik Harlén försvarade ledarnas ära och vann med flera meter före de bästa H16-killarna.
|