Vi låter, som vanligt, våra nybörjare prova natt-OL en gång innan vintern kommer. Önskemål: Ladda hemskt gärna era lampor och leverera dem, ordentligt uppmärkta, till klubbstugan till 18.00, alt. ring så hämtar vi - om vi hinner. Ett 20-tal vore bra.
|