Ladda lampan! Gör en ungdomsinsats 22/10! 2002-10-21 08:15 

Vi låter, som vanligt, våra nybörjare prova natt-OL en gång innan vintern kommer. Önskemål: Ladda hemskt gärna era lampor och leverera dem, ordentligt uppmärkta, till klubbstugan till 18.00, alt. ring så hämtar vi - om vi hinner. Ett 20-tal vore bra.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=580


Skrivet av:

Lars Hellstrandh