Intresse för Jukola 2001-03-16 14:44 

Även om det är 3 månader kvar till Jukola så måste vi besluta hur många lag vi ska ha, med tanke på resan dit och hem. Preliminär bokning har gjorts i Tisarens buss men de vill ha definitivt besked till på söndag 18/3. Mao det brinner i knutarna.

Vi har alltså preliminärbokat för två herrlag och ett damlag plus två coacher i Tisarens buss men Milan har också hört sig för om plats, så därför måste Hasse Hallblom få defenitivt besked redan nu till helgen. Vi åker som vanligt fredag eftermiddag och kommer hem måndag lunch. Båtresan sker med Siljaline Stockholm-Åbo.

Tävlingen som avgörs 16-17/6 går av stapeln i Seinäjoki ca 30 mil norr om Åbo.

Så alla som kan tänkas vara intresserade av att åka på Jukola måste meddela intresse i helgen till nedanstående e-postadress. Anmälan är inte helt bindande utan till för att vi ska kunna anmäla de lag som vi tänkt. Även de som inte är intresserade men som UK misstänker skulle vilja vara med får gärna höra av sig.


Jukolas hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=58


Skrivet av:

Albin Arlebo