Detta firar vi genom att samlas i Ekersgården, Ekers fd församlingshem, lördagen den 2 november ca kl 16.00 för middag, lotterier och muntrationer. Program: samling kl 12.00 för Klubbmöte samt genomgång och förberedelser inför "Timmen" Efter dusch vid Mellringe idrottsplats samlas vi igen i Ekersgården för kvällens aktiviteter. Middag serveras ca kl 16.30, så de som springer "Timmen" bör ta med sig lite mellanmål. Bindande anmälan senast måndag 28 oktober på hemsidan (under anmälan) eller till Birgitta Arlebo tel: 019-27 44 44 eller arlebo@swipnet.se Kostnad 40 kr betalas vid ankomsten efter "Timmen". Alla medlemmar hälsas välkomna. Givetvis behöver man inte delta i "Timmen" för att vara med.
|