Webmasteradressen fungerar igen 2002-10-11 12:45 

Ni som skickat E-post till Webmasteradressen den senaste månaden och inte fått svar, skicka igen! Något fel har gjort att mailen inte kommit fram, men det ska nu vara åtgärdat.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=569


Skrivet av:

Webkommittén