RM i Vingåker 2002-09-28 23:04 

Idag lastade vi traditionsenligt en buss full med oss själva och begav oss iväg för att springa Riksmästerskap. I hård kamp mot ett par billaster med Matteuslöpare från Norrköping bärgade klubben ett flertal medaljer. Resultat och lite bilder hittar ni här.

Roliga banor, riktigt fin terräng, kallbad och varm bastu, jättegoda köttbullsmackor. Så kan man ungefär sammanfatta årets RM. Vi tackar Lasse Hellstrandh och Kenneth Karlsson med arrangörsstab för ett riktigt höjdararrangemang!

KFUM Riksmästare 2002

D12 Ida Långh, KFUM Örebro
D14 Sara Garpenlund, KFUM Örebro
D21 Sofie Strömberg, Matteus SI
D55 Gunilla Bergman, KFUM Örebro
H10 Christer Garpenlund, KFUM Örebro
H12 Mathias Johansson, KFUM Örebro
H14 Björn Norman, KFUM Örebro
H21 Oskar Arlebo, KFUM Örebro
H35 Magnus Nilsson, KFUM Örebro
H55 Weine Fredriksson, KFUM Örebro


Resultat och sträcktider >>>



Bussen, rattad av Lasse H


Björn Norman stämplar in som Riksmästare i H14


Varmbad i Tisnaren...


Fika och prisutdelning i VOK-stugan


Pecka och tävlingsledaren, Kenneth Karlsson, Vingåkers OK



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=524


Skrivet av:

Oskar Arlebo