|
Sista anmälan till Fredagsligan är 9/3
| 2001-03-06 22:22 |
Fredagsligan är en turnering i Ultimate Frisbee som arrangeras av vår systerförening KFUM Frisbee. Den avgörs under fyra fredagar i vår. 16/3, 23/3, 30/3 samt 6/4. Alla är välkomna.
Första gången delar man lag och går igenom regler samt spelar den första matchen. Lokalen under mars månad är bollhallen på Karro. Finalen den 6 april spelas i Mellringehallen. Det kostar ingenting att vara med. Anmälan och frågor till levereras med fördel till mig.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=52
Skrivet av:

Daniel Nordström
|