|
Föräldramöte för Guldgänget
| 2002-09-24 13:24 |
På torsdag kl 18.00 skall vi ha ett föräldramöte för Guldgängets alla föräldrar i klubbstugan....
...så förhoppningsvis blir det extra mycket folk där då. Har ni planer på att vara där då så får vi tränga ihop oss lite extra, bara:-) Vi kommer att hålla information om den tänkta omorganiseringen av Guldgänget som hamnat på mitt och Magnus Nilssons bord, så finns det intresse även för andra klubbmedlemmar att höra på så är också ni välkomna.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=511
Skrivet av:

Kent Björklund
|