Intresseanmälan för måsenstafetten 25/3 2001-03-06 19:09 

Vårsäsongen närmar sig med stormsteg och det är snart dags att skicka in anmälan till årets första budkavle - Måsenstafetten. Den avgörs som vanligt i fin sörmlandsterräng i närheten av Oxelösund, så missa inte chansen att göra ett gott intryck på UK så anmäl dig NU!

Intresseanmälan till Måsenstafetten görs på lista i klubbstugan som kommer att sättas upp inom kort eller med e-post till Albin. Förutom ditt namn ska du även skriva upp ditt Sport Ident-bricknummer och anmälan ska göras senast söndag 12/3.

Anmälan e-post: soa.arlebo@ebox.tninet.se


Måsenstafetten

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=51


Skrivet av:

Albin Arlebo