Till 10-mila i Tranås 2-3 maj har vi 2 damlag och 2 herrlag anmälda. I nuläget fyller vi Gå gärna in på Eventor och anmäl dig, oavsett om du vill/kan springa eller inte, så att UK får koll på läget. Det finns svarsalternativ för vill springa, kan springa om det behövs och vill inte springa. Se länk nedan.
|