|
Information om ÖLOF
| 2025-12-23 11:16 |
Tommy har avgått!
Hej vänner, jag har tvingats lämna ÖLOF,s styrelse p.g.a sjukdom och hög ålder. Kanske läge att någon friskare och yngre hoppar in istället. Vi bör ju ha med en representant för klubben där. Visserligen är ju ordföranden klubbmedlem, men jag tycker vi skall ha en vanlig medlem också. Rätta mig om jag har fel??
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4983
Skrivet av:

Tommy Haglund
|