Information om ÖLOF 2025-12-23 11:16 

Tommy har avgått!

Hej vänner, jag har tvingats lämna ÖLOF,s styrelse p.g.a sjukdom och hög ålder. Kanske
läge att någon friskare och yngre hoppar in istället. Vi bör ju ha med en representant för
klubben där. Visserligen är ju ordföranden klubbmedlem, men jag tycker vi skall ha en
vanlig medlem också. Rätta mig om jag har fel??



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4983


Skrivet av:

Tommy Haglund