Träning tisdag 21 oktober - VAMPYR-OL! 2025-10-20 15:52 

Förra årets succé är tillbaka och är väl därmed att betrakta som en begynnande tradition. Välkomna på Vampyr-OL!

Sista tisdagsträningen utomhus för den här säsongen. Nästa vecka tar vi uppehåll för höstlov och tisdagen därpå kryper vi in i Tybblelundshallen för att övervintra.

Samling: Karlslund 18.00.

Utrustning: Utrustning för nattorientering, dvs pannlampa och kompass.

Vad är vampyr-OL? I korta drag en träning som passar alla. Man kan genomföra den själv, eller i sällskap. En längre förklaring hittas hos Frölunda OL.

Övrigt: Efter målgång och ev dusch bjuds på fika.

Anmälan: Ej nödvändigt, men kommentera gärna nedan att du tänkt komma.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4965


Skrivet av:

Oskar Arlebo