|
Träning tisdag 21 oktober - VAMPYR-OL!
| 2025-10-20 15:52 |
Förra årets succé är tillbaka och är väl därmed att betrakta som en begynnande tradition. Välkomna på Vampyr-OL!
Sista tisdagsträningen utomhus för den här säsongen. Nästa vecka tar vi uppehåll för höstlov och tisdagen därpå kryper vi in i Tybblelundshallen för att övervintra.
Samling: Karlslund 18.00.
Utrustning: Utrustning för nattorientering, dvs pannlampa och kompass.
Vad är vampyr-OL? I korta drag en träning som passar alla. Man kan genomföra den själv, eller i sällskap. En längre förklaring hittas hos Frölunda OL.
Övrigt: Efter målgång och ev dusch bjuds på fika.
Anmälan: Ej nödvändigt, men kommentera gärna nedan att du tänkt komma.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4965
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|