|
KFUM arrangerar 5-Manna till helgen
| 2002-09-02 21:00 |
Löpare slipper förarbete men måste hjälpa till efter tävlingen.
1. Löpare som är uttagna i ett lag behöver inte göra något före tävlingen utan hjälper till efteråt med att riva och plocka undan. 2. För Huvudfunktionärer och övriga arbetssugna är det samling på lördag kl 1300 för uppbyggnad av TC. 3. Eftersom vi är inom vattenskyddsområde med tävlingen så SKALL all bilparkering ske på anvisad plats. Infart från Närkes Kils vägen vid Runnaby gård.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=483
Skrivet av:

Per-Olof Sedström
|