|
DM-budkaveln - ungdomar
| 2002-08-31 13:20 |
Tyvärr blir det ju ett och annat återbud. Här finns lagändringar, samlingsplats och samlingstid. Behöver du skjuts? Ring eller maila så fixar vi det.
Lagen: H48 är ej ändrat. I övrigt är lagen ändrade enl följande: H42: 1. Manne R, 2. Olof K, 3. Jakob L. H36: 1. Mattias J, 2. Albin L & Björn F, 3. Christer G. H36: 1. Oskar N, 2. Clas N & Ludvig N & David G, 3. Christoffer T. D48: 1. Madelene N, 2. Maria G, 3. Jenny E. D42: 1. Carolina N, 2. Petra E & Stina Ö, 3. Sara G. D36: 1. Viktoria N, 2. Lovisa Ö, 3. Cornelia N.
Tyvärr är Karin och Agnes sjuka och Robin har ont i en häl så jag har tvingats skrota det andra D42-laget och ändra lite i H36-lagen. Hoppas Karin och Agnes och Robin snart är friska igen och att inga fler blir skruttiga eller opassliga.
Samlingsplats är enl inbjudan åt höger vid västra infarten från Rv50 in mot Lindesberg (åt vänster kan man åka mot Siggebohyttan och det finns en stor rastplats i anslutning till avfarten.) Sedan är det bara något hundratal meter. Starttider: H48, H42 & D36 kl 09.50. D48, D42 & H36 kl 10.00. Dom som springer förstasträckorna måste vara på plats kl 9.00 och det är bra om övriga finns där inte allt för mycket senare. Ev återbud före kl 8.30 till Lasse A, 27 44 44 eller 073/9830644. Behöver du skjuts, ring mig i kväll. När du har läst det här och du tycker det är OK kan du väl skicka mig ett mail så att jag vet att du har tagit del: arlebo@swipnet.se OBS Jätteviktigt att inte glömma PILLEDUTTEN (Sport-Ident-brickan)
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=481
Skrivet av:

Lars Arlebo
|