Den gångna helgen åkte 12 barn ur gula gruppen (och några syskon och föräldrar) till Kalltjärn för traditionsenligt höstläger. Bad, skattjakt, vedhuggning, korvgrillning och massor av lek, stod som vanligt på programmet. Här är upplevelserna sammanfattade av några av deltagarna.
|