Arenabygge fredag kl 17:30 2023-08-30 22:35 

DM tävligarna i helgen behöver hemabakt och en Arena m.m.

Arenan byggs på fredagskvällen, vi träffas kl 17:30 på plats. Vi ska bygga några tällt och
upplopp.
Vi skulle behöva vara 6-7 st så löser vi det på någon timme.
Du som känner dig sugen kommentera nedan så har vi lite koll på hur många vi blir.

Men redan på torsdagen kommer vi bära ned sakerna från vinden i karlslund, detta sker
som uppvärmning inför träningen kl 17:50.
Du som ska träna kom i tid så får du chansen att köra lite trappträning.


Hitta till arenan, kör in via Hallskogsvallen.

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4661


Skrivet av:

Stefan Aronsson