|
Guldgänget & Äldre Barribrallor Kort-KM!
| 2002-08-19 18:46 |
Det bästa för er tisdagen den 20:e är att åka till Dammenlägret och försöka klara en Kort-KM-bana. Bättre än småslingor vid Dansbanan. Avresa klubbstugan 17.30.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=466
Skrivet av:

Lars Hellstrandh
|