Guldgänget & Äldre Barribrallor Kort-KM! 2002-08-19 18:46 

Det bästa för er tisdagen den 20:e är att åka till Dammenlägret och försöka klara en Kort-KM-bana. Bättre än småslingor vid Dansbanan. Avresa klubbstugan 17.30.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=466


Skrivet av:

Lars Hellstrandh