25-Manna 7 Oktober 2023-08-02 21:49 

Sommaren snart avklarad och hösten går fort, vilket innebär att 25-Manna närmar sig.

Vi behöver ha in din anmälan senast 23/8 för att kunna anmäla rätt antal lag.
Det blir som vanligt en gemensam lördagsresa så anmäl om du vill åka med på den eller
om du tar dig till arenan själv. Då det inte är någon SL på söndagen så kommer klubben
inte fixa med resa och boende för de som önskar att springa söndagens medeldistans.


Anmälan endsat på klubbens eventorsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4647


Skrivet av:

Stefan Aronsson