|
Anmälan till årets 25-manna
| 2002-08-12 20:33 |
Den 27 augusti skall anmälan till årets 25-manna vara inne. Det är m. a. o. hög tid att anmäla sig.
Den 5 oktober är det dags för höstens höjdpunkt, 25-manna.
Vi har ju de senaste 10 åren övernattat på Klubbensborgs vandrarhem i Mälarhöjden och vi har även i år förbokat hela vandrarhemmet dvs 50 platser. Kostnaden för klubben är 200:- per övernattande vilket innehåller logi och frukost på söndagsmorgonen. Vi har ju diskuterat på klubbmöten tidigare i år om att ta ut en avgift för de som övernattar för att täcka en del av kostnaden. Styrelsen har beslutat att ta 100:- av klubbmedlemmar och 250:- för en familj. I mån av plats så är också orienterare från andra klubbar välkomna. För dessa kommer vi att ta ut full avgift, dvs. 200:-
Välkommen med anmälan. Vi satsar även i år på att deltaga med 3 lag. Det har vi gjort sedan 1996 så vi kan ju inte bryta den traditionen.
Anmälan till 25-manna >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=460
Skrivet av:

Ingemar Widén
|