Anmälan till årets 25-manna 2002-08-12 20:33 

Den 27 augusti skall anmälan till årets 25-manna vara inne. Det är m. a. o. hög tid att anmäla sig.

Den 5 oktober är det dags för höstens höjdpunkt, 25-manna.

Vi har ju de senaste 10 åren övernattat på Klubbensborgs vandrarhem i Mälarhöjden och vi har även i år förbokat hela vandrarhemmet dvs 50 platser. Kostnaden för klubben är 200:- per övernattande vilket innehåller logi och frukost på söndagsmorgonen.
Vi har ju diskuterat på klubbmöten tidigare i år om att ta ut en avgift för de som övernattar för att täcka en del av kostnaden. Styrelsen har beslutat att ta 100:- av klubbmedlemmar och 250:- för en familj. I mån av plats så är också orienterare från andra klubbar välkomna. För dessa kommer vi att ta ut full avgift, dvs. 200:-

Välkommen med anmälan. Vi satsar även i år på att deltaga med 3 lag. Det har vi gjort sedan 1996 så vi kan ju inte bryta den traditionen.


Anmälan till 25-manna >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=460


Skrivet av:

Ingemar Widén