En månad kvar... 2023-02-22 16:52 

Tisdag 21/3 drar vi igång med orienteringsträning på tisdagar för ungdomar i Orange
och Violett grupp samt alla intresserade klubbkamrater!

Vi testar nu under våren ett nytt upplägg där de äldre ungdomarna har
orienteringsträning på tisdagar och där alla i klubben är välkomna att vara med. Det
kommer att finnas en träningsansvarig varje vecka som ordnar med träningen och
lägger upp information på Hemsidan/Facebook. Om man som vuxen tänker komma får
man meddela som kommentar att man kommer och vilken svårighet som önskas för att
kunna planera kartutskrifter. Egen plastficka medtages.

Första träningen blir 21/3 vid Vattendammarna. Vissa tisdagar kommer det inte att vara
någon klubbträning, då OK Milan arrangerar Poängtävling.

Vi hälsar alla välkomna och hoppas att många tar chansen att komma och slipa på
orienteringstekniken!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4590

Skrivet av: Johanna Nordström