Vill påminna om MÖTE......... Vill påminna om MÖTE för huvudfunktionärer Månd. 5/8 kl 1830 i klubbstugan inför 5-manna och nattugglan och ni som inte kan komma MÅSTE höra av er till mig så vi kan stämma av läget. Det saknas ansvariga till markan på 5-manna och starten på nattugglan ni som vill ta på er en uppgift hör av er till mig så fort som möjligt.
|