Multisport + Myggnät 2002-07-02 22:25 

Jag saknar 3 st orange knottnätsluvor. Jag skulle vilja få tillbaka dessa så att vi kan använda dem kommande år.

Det finns lite kvarglömda saker i klubbstugan bl.a. skor, regnställ, ett rött spett (Arlebo)

Jag vill också att alla som har synpunkter (vad som gick bra / dåligt, hur vi kan göra det bättre) på arrangemanget skall skriva ned det och skicka det till mig.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=435


Skrivet av:

Mats Gustavsson