Familjen Arlebo åker till Gotland... 2002-06-30 00:46 

...är väl egentligen ingen större nyhet, men skulle någon vilja nå oss under de kommande två veckorna har vi tel 0498/22 36 44. Ha en bra fortsättning på sommaren var ni nu kommer att befinna er.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=434


Skrivet av:

Lars Arlebo