Det är få men inte för få anmälda till helgens kanothajk i svartälvens vatten. I dagsläget är vi ett tiotal paddelsugna som anmält sig men vi blir gärna fler. Alla åldrar varmt välkomna. Vi samlas i Karlslund kl 9:00 på lördagen. Förhoppningsvis väl förberedda så att vi kan börja vår resa norrut inom en halvtimme. Vi är tillbaka i Örebro på söndag eftermiddag. Kanot och transport av kanot få man fixa själv. Jag har lagt upp hajken för anmälan här på hemsidan men det går även bra att maila eller ringa mig. Även frågor besvaras via mail eller telefon. ![]() Utrustingslista: Kanot Hjul till kanoten (inget krav, vi kan låna av varandra och det är inga speciellt långa lyft) Kompis att paddla med Flytväst (ett måste) Paddel Tält Sovsäck och liggunderlag/luftmadrass samt kudde Mat för hela resan, någonting att grilla Trangakök eller motsvarande med tillbehör (bara om maten kräver det) Extrakläder förpackade i vattentät påse (skönt vid ofrivilliga dopp) Kniv Tändstickor Avstängd mobiltelefon (Får endast användas i nödfall. Missbruk beivras !!!)
|