|
Funktionärer till Multisporten
| 2002-05-29 21:03 |
Nu börjar våran multisporttävling närma sig och vi behöver funktionärer. Arrangemanget pågår hela dagen så vi behöver ca 40 funktionärer utspritt under dagen.
Jag har skrivit upp när och hur många personer som behövs för respektive gren. Det är bara bra om vi blir fler så att det går att bytas av mot slutet av dagen då det kan bli lite tråkigt att stå vid en kontroll. Till i år kommer vi att fixa myggnät till alla som står på utsatta ställen. Det kommer ett mer detaljerat schema senare.
Vi kommer även att behöva sjukvårdspersonal under hela dagen.
9:00 – 12:00 Hjälpa till med dirigering utefter cykelbanan Behövs ca 10 personer
10:00 – 15:00 Hjälpa till med kanoterna Behövs ca 5 personer
13:00 – 18:00 Hjälpa till med cykelorienteringen Behövs ca 10 personer
14:30 – 22:00 Hjälpa till med fotorienteringen Behövs ca 10 personer
8:00 – 22:00 Sekretariatet Behövs ca 5 personer
Ni kan meddela mig eller Lars Arlebo om ni kan vara med och hjälpa till.
Titta in på multisportsidan
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=407
Skrivet av:

Mats Gustavsson
|