Funktionärer till Multisporten 2002-05-29 21:03 

Nu börjar våran multisporttävling närma sig och vi behöver funktionärer. Arrangemanget pågår hela dagen så vi behöver ca 40 funktionärer utspritt under dagen.

Jag har skrivit upp när och hur många personer som behövs för respektive gren. Det är bara bra om vi blir fler så att det går att bytas av mot slutet av dagen då det kan bli lite tråkigt att stå vid en kontroll. Till i år kommer vi att fixa myggnät till alla som står på utsatta ställen. Det kommer ett mer detaljerat schema senare.

Vi kommer även att behöva sjukvårdspersonal under hela dagen.

9:00 – 12:00 Hjälpa till med dirigering utefter cykelbanan
Behövs ca 10 personer

10:00 – 15:00 Hjälpa till med kanoterna
Behövs ca 5 personer

13:00 – 18:00 Hjälpa till med cykelorienteringen
Behövs ca 10 personer

14:30 – 22:00 Hjälpa till med fotorienteringen
Behövs ca 10 personer

8:00 – 22:00 Sekretariatet
Behövs ca 5 personer

Ni kan meddela mig eller Lars Arlebo om ni kan vara med och hjälpa till.


Titta in på multisportsidan

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=407


Skrivet av:

Mats Gustavsson