Sista anm. till Marielundsmästerskapet 2002-05-24 07:39 

Idag är det sita anm. dag till Marielundsmästerskapet. Är ni osäkra om ni anm. er så gör det en gång till. Eftersom jag måste handrita alla banor.
Hjärtligt välk. till Marielund och till en tuff tävling.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=399


Skrivet av:

C-G Garpenlund