Fyrklöverbudkavel 21/5 i Karlslund 2002-05-17 10:01 

Nu ska Guldgänget anordna vår fyrklövertävling i form av en barn/ungdomsbudkavel i Karlslund. De har lagt ner mycket arbete på tävlingen, men nu behöver vi lite hjälp.

Eftersom många i guldgänget skall vara med och tävla, behöver vi lite hjälp på Tisdag 21/5. Bl a vill vi ha 5 st lagledare till våra lag, hjälp vi start, växling och målgång, i markan mm, så har ni möjlighet att hjälpa till så dyker ni upp vid Karlslund ca 17.30 på tisdag.
Hittills har vi fått anmälningar på ca 14 lag, inkl våra 5, men då har inte alla klubbar i närheten anmält än, så det blir nog ca 18-20 lag totalt
Tackar på förhand!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=393


Skrivet av:

Kent Björklund