|
Brödlotteri på KFUM-träffen
| 2002-05-04 23:46 |
Som traditionen påbjuder ska även vi ha ett brödlotteri på vår tävling. Ulla har lovat att ansvara, men inte baka allt. Det hoppas klubben att du ska hjälpa till med.
På varje orienteringstävling brukar man kunna köpa lotter och om man har tur vinna en påse med någon sorts kaffebröd; bullar, kakor eller något annat riktigt smarrigt. Ulla hoppas alltså att alla som har en möjlighet bidrar, antingen genom att baka något eller att ta något som redan ligger i frysen. Är du tveksam om vad som kan vara lämpligt att bidra med eller hur mycket: Slå Ulla en signal, 24 56 88. Hon är även tacksam, för att kunna planera lotteriet, att i förväg få reda vad du kan bidra med, antingen per mail: hans.jonhed@swipnet.se eller telefon. Ditt bidrag kan du lämna senast fredag kväll till Kalle Posts väg 82 eller ta med till tävlingen på lördag morgon dock senast kl 9.00. Ett sånt här brödlotteri brukar vara ett välkommet tillskott när det ekonomiska resultatet ska summeras, så klubben hoppas mycket på din insats, även i det här fallet.
hans.jonhed@swipnet.se
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=373
Skrivet av:

Lars Arlebo
|