|
TEKNIKLÄGER I SÖRMLAND 9-11 MARS
| 2001-02-13 23:04 |
Andra helgen i mars åker vi traditionsenligt till härliga Sörmland och slipar bort ringrosten från OL-tekniken. Vi kommer i år att bo på vandrarhemmet i Stavsjö med HELPENSION.
Du betalar endast 200 kr för hela lägret, övriga delen av kostnaden står klubben för.
Preliminärt program:
Fredag: Avresa från Örebro kl.16.00 för transport mot Stigtomta. Där deltar vi i en nattcup (cupen innefattar OK Kolmården, Nyköpings OK, OK Hällen, Katrineholms OK och OK Måsen) vid Hällens klubbstuga. Gemensam start 19.00. Sportident, ta med egen bricka. Middag vid ankomst till Stavsjö
Lördag: Frukost. Teknikträning med OK Hällen. Vi provlöper Sörmlands DM-banor på ny ritad karta, ca 20 minuters bilresa från Stavsjö. Lunch. På eftermiddagen tränar vi kontrollplockning signerad Per Öberg, 10 minuters bilväg. Middag.
Söndag: Frukost. Distansteknik-OL i vackert vårväder i Stavsjö. Lunch. Hemresa.
Allt detta, dvs. logi, mat, resa och fram för allt mycket bra träningar betalar du endast 200 kr för. Så missa inte denna möjlighet till optimala träningsmöjligheter! Anmäl dig snarast till Daniel G. på tel. 019-333650 eller till min mail, dg@kfumorebro.org, dock senast 1 mars. Om du har möjlighet att ta egen bil är jag tacksam om du meddelar mig det när du anmäler dig.
Varmt välkomna!
Anmälningsläget: 1. Daniel Gustafsson 2. Oskar Arlebo 3. Anders Holm 4. Erik Groth 5. Jennie Brobakken 6. Johan Haglund 7. Per Sjögren 8. Fredrik Björklund 9. Maria Magnusson 10. Angnes Utbult 11. Oskar Axelsson 12. Lars Jonhed 13. Erik Göthlin 14. Johan Gunnarsson 15. Anders Pettersson 16. Johan Olsson 17. Emma Arlebo 18. Marcus Söderlund 19. Anders Kallin
Stavsjö vandrarhem
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=37
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|