Måndagen den 29/4 kl 18.30-19.15 önskar Lundbys idrottsskola besök från någon i KFUM orientering. Ett bra tillfälla att göra bra reklam för klubben och kanske få några deltagare till sommarens SOL-skola. Om du har tid och vill göra en insats för klubben så hör av dig till mig eller direkt till Anders på KFUM.
|