Om två veckor (27-28 april) avgörs tiomila i Surahammar och vi har, kanske, två ungdomslag, två damlag och tre herrlag. Det är många löpare, men samtidtigt behövs det många funktionärer. Så Du klubbmedlem... Du behövs. Som det framgått av ingressen kan det bli många löpare som skall deltaga i årets tiomila och det är ju fantastiskt roligt men samtidigt behövs det folk i och runt laget som kan hjälpa till med allehanda ting allt från väckning till uppdatering, matlagning etc. Därför vore det bra om Du klubbmedlem som tänkt dig åka och titta på årets tävling hör av Dig till PO Sedström eller Niklas Sjögren Din insats kan vara väldigt mycket värd.
|