Natt-KM på torsdag 2002-04-08 13:17 

Redan på torsdag avgörs alltså årets natt-KM för seniorer. Tävlingen går av stapeln i Laxå med Anders Bergman som banläggare.

Natt-KM kommer också att fungera som testlopp inför 10-mila så de som inte kan vara med ska meddela Albin eller Daniel G. Anmälan gör som vanligt på hemsidan där också mer info om starttider mm kommer senast på onsdag.


Anmälan Natt-KM>>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=336


Skrivet av:

Albin Arlebo