För er som inte tagit tillfället i akt och provat nya tävlingskläder (se äldre nyhet här). På torsdag kväll kommer det att finnas möjlighet att göra detta i klubbstugan. Hoppas att detta passar.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=328