|
KFUM Vets satsar på Jukkola?
| 2002-03-26 14:40 |
Detta är en intresseanmälan bland Vets pojkarna huruvida Jukkola skulle smaka.
Diskussionen kom igång på vägen hem från Väst turnén om kavel deltagande och framförallt om vi tillsammans med 1300 andra lag skulle anta utmaningen att springa Jukkola i år. Är du intresserad kontakta då Magnus Nilsson magnus.nilsson@sonat.se eller Torbjörn Jansson (som oxå har en mail adress).
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=319
Skrivet av:

Bo Magnusson
|