På torsdag 7 mars är det sista chansen att köpa duschkort via mig. Kostnad 250 kr. För seniorerna är avgiften 125 kr, klubben subventionerar resten. De som inte har köpt får betala 10 kr/tillfälle istället. Tian läggs i den för ändamålet uppsatta burken vid ingången till duschrummet. De som vill att avgiften skall dras från det personliga kontot meddelar mig snarast, så jag kan redovisa in avgifterna till KIF. Alltså 250 kr från 35 år, 125 kr för seniorer. De yngre duschar gratis.
|