Program Stavsjöläger 15/3-17/3 2002-03-14 10:44 

I morgon åker vi till Stavsjö! Vi blir 33 st som åker för att finslipa OL-tekniken i härlig Kolmårdsterräng

FREDAG 15/3

Samling 16.00 Karlslund

chaufförer:

Malin H, Erik G. Johan H, Klas L, Anders H, Anders K, Martin S, Lars J, och Örjan E (ev Janne J egen bil senare)

Pass 1: Gafflad nattbana. Stavsjö.

Middag: Pasta Carbonara

LÖRDAG 16/3

Frukost

Pass 2: OL-bana Nävekvarn, olika längder, ca 40 min bilresa.

Lunch: Korvstroganoff och ris

Pass 3: OL-teknik, slingor. Ålberga, ca 10 min bilresa.

Middag: Spagetti och köttfärssås

SÖNDAG 17/3

Frukost

Pass 4: Distans-OL Stavsjö

Lunch: Mandeltorsk och potatismos

Hemresa

Att tänka på:

Ta med egna lakan. Ta även med torrt ombyte eftersom det blir en del vänta och resor efter träningarna.

Bara för att visa vilket toppen arrangemang det är så har jag beställt fint väder.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=297


Skrivet av:

Daniel Gustafsson