|
Program Stavsjöläger 15/3-17/3
| 2002-03-14 10:44 |
I morgon åker vi till Stavsjö! Vi blir 33 st som åker för att finslipa OL-tekniken i härlig Kolmårdsterräng
FREDAG 15/3
Samling 16.00 Karlslund
chaufförer:
Malin H, Erik G. Johan H, Klas L, Anders H, Anders K, Martin S, Lars J, och Örjan E (ev Janne J egen bil senare)
Pass 1: Gafflad nattbana. Stavsjö.
Middag: Pasta Carbonara
LÖRDAG 16/3
Frukost
Pass 2: OL-bana Nävekvarn, olika längder, ca 40 min bilresa.
Lunch: Korvstroganoff och ris
Pass 3: OL-teknik, slingor. Ålberga, ca 10 min bilresa.
Middag: Spagetti och köttfärssås
SÖNDAG 17/3
Frukost
Pass 4: Distans-OL Stavsjö
Lunch: Mandeltorsk och potatismos
Hemresa
Att tänka på:
Ta med egna lakan. Ta även med torrt ombyte eftersom det blir en del vänta och resor efter träningarna.
Bara för att visa vilket toppen arrangemang det är så har jag beställt fint väder.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=297
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|