|
Oringen 2002 Skaraborg
| 2002-02-15 21:39 |
Nu är det dax igen. Senast 28 feb vill jag ha anmälan om man vill springa O-Ringen 2002 för näst billigaste priset.
Anmälningsavgifterna som gäller nu är:
| Tom. HD16 | 150 kr | | HD17-20 | 400 kr |
| HD21- | 700 kr | | HD18-20 E | 500 kr | | HDH21 E | 800 kr |
Anmäl dig här
För mer information läs på O-Ringens hemsida
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=294
Skrivet av:

Emma Arlebo
|