RM och KM i Zinkgruvan 2011-06-11 19:27 

Äntligen en riktig KM-dag! Med värdiga mästerskapsbanor och värdiga klubb- och tillika riksmästare, samt en massa andra klubbkamrater som inte fick bli mästare. Men alla fick njuta av den fantastiska terrängen, gott fika och trevligt sällskap.

Själva RM var mindre än nånsin, men en delegation på tre göteborgare gav ändå vårt KM den extra digniteten. Och kanhända kan årets lyckade arrangemang locka ännu fler glada KFUM-kamrater till nästa år. Hoppas det!

Stort tack till alla som på nåt sätt bidrog!





Resultat KM/RM 2011>>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2903


Skrivet av:

Oskar Arlebo