|
Skid-KM inställt.
| 2002-02-08 11:58 |
På grund av det varma vädret och bristen på snö så ställs morgondagens skid-KM in och istället erbjuds en gemensam distansträning i skog från Ånnaboda kl 10.00.
Som många har noterat visas OS-3milen på TV kl 20.00 och det kommer finnas möjlighet att följa dramat i Ånnaboda.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=284
Skrivet av:

Johan Haglund
|