Skid-KM inställt. 2002-02-08 11:58 

På grund av det varma vädret och bristen på snö så ställs morgondagens skid-KM in och istället erbjuds en gemensam distansträning i skog från Ånnaboda kl 10.00.

Som många har noterat visas OS-3milen på TV kl 20.00 och det kommer finnas möjlighet att följa dramat i Ånnaboda.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=284


Skrivet av:

Johan Haglund