Fikaansvaret 10 januari 2002-01-11 14:07 

Det fanns små chanser för Lasse J och Lina L att veta sin uppgift. Jag tar på mig ansvaret för missen.

Av allt som skulle plockas i OLjudskuverten i dec., OLjud, medlemsavgiftsinfo, O-vännernas medlemsblad, "Ej start", och stugvärdsplaneringen, missade jag just den sista. Den var ordentligt inlämnad på KFUM-exp. av Birgitta A för kuvertering. Saken blev ju heller inte bättre av att månadsprogrammet i hemsideversionen bara var fragment av pappersversionen den här gången. Till detta var jag dock oskyldig. Det finns planer på hur det ska bli bättre i framtiden.
Stugvärdplaneringen för våren skickas nu i brev till berörda, så man med vilka/en man ska försöka byta, om man skulle vilja det.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=266


Skrivet av:

Lars Hellstrandh